Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena

Svako radno okruženje treba da ima neki vid kontrole pristupa zbog osnovne bezbednosti. Svaki sat i minut proveden na radnom mestu je važan jer su vaši zaposleni najvrednija imovina i njihov rad košta najviše.

Mi kombinujemo te dve činjenice i nudimo integrisano rešenje kontrole pristupa i evidencije radnog vremena u jedan sistem koristeći iste uređaje i za upravljanje pristupom i za identifikovanje zaposlenih unutar kompanije zbog evidencije radnog vremena. To omogućva ograničenje pristupa određenim prostorijama nekim radnicima a istovremeno i uvid u vreme kada bi određeni zaposleni trebalo da su na poslu i da li se zaista i nalaze tu.

Interfast ASS pruža planiranje, projektovanje, instalaciju uređaja, podešavanje softvera i obuku za sisteme kontrole pristupa i evidencije radnog vremena.

Ko, gde i kada?

Kako bi najefikasnije odgovorili na ova važna pitanja za kontrolu pristupa, koristimo moderne uređaje proizvođača TCS i Urmet, sisteme na bazi čitača kartica, šifri ili biometrijskih čitača. Takvi sistemi su izuzetno fleksibilni i omogućavaju centralno upravljanje bazom podataka zaposlenih, jednostavno izdavanje ili blokadu kartica i kreiranje profila pristupa određenim lokacijama u određeno vreme.

U kombinaciji sa softverom za evidenciju radnog vremena, sistem omogućava:

  • Jednostavno upravljanje rasporedom zaposlenih i smenama
  • Centralizovan monitoring i izveštaje u kalendarskom i dnevnom prikazu
  • Beleženje prekovremenog rada

Vodite računa o najvrednijim stvarima u vašoj kompaniji na pravi način i uštedite uz nepogrešiv sistem koji objedinjuje bezbednost i evidenciju sati.

sr_RSSerbian