Svako radno okruženje treba da ima neki vid kontrole pristupa zbog osnovne bezbednosti. Svaki sat i minut proveden na radnom mestu je važan jer su vaši zaposleni najvrednija imovina i njihov rad košta najviše.
Mi kombinujemo te dve činjenice i nudimo integrisano rešenje kontrole pristupa i evidencije radnog vremena u jedan sistem koristeći iste uređaje i za upravljanje pristupom i za identifikovanje zaposlenih unutar kompanije zbog evidencije radnog vremena. To omogućva ograničenje pristupa određenim prostorijama nekim radnicima a istovremeno i uvid u vreme kada bi određeni zaposleni trebalo da su na poslu i da li se zaista i nalaze tu.
Interfast ASS pruža planiranje, projektovanje, instalaciju uređaja, podešavanje softvera i obuku za sisteme kontrole pristupa i evidencije radnog vremena.
Ko, gde i kada?
Kako bi najefikasnije odgovorili na ova važna pitanja za kontrolu pristupa, koristimo moderne uređaje proizvođača TCS i Urmet, sisteme na bazi čitača kartica, šifri ili biometrijskih čitača. Takvi sistemi su izuzetno fleksibilni i omogućavaju centralno upravljanje bazom podataka zaposlenih, jednostavno izdavanje ili blokadu kartica i kreiranje profila pristupa određenim lokacijama u određeno vreme.
U kombinaciji sa softverom za evidenciju radnog vremena, sistem omogućava:
- Jednostavno upravljanje rasporedom zaposlenih i smenama
- Centralizovan monitoring i izveštaje u kalendarskom i dnevnom prikazu
- Beleženje prekovremenog rada
Vodite računa o najvrednijim stvarima u vašoj kompaniji na pravi način i uštedite uz nepogrešiv sistem koji objedinjuje bezbednost i evidenciju sati.